mysweethorses

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Linnsan - 9 maj 2012 21:54

Godnatt x)<3

Ska nog sussa nu, känner mig lite förskyld, men jag måste ändå åka till stallet och rida Morado (ev.) & Baileys imorgon... Så får se hur det går!


  

Ett litet collage (som ni säkert sätt förut ifrån min blogg, ni som följer den) som jag gjorde till Baileys <3

*Klickbar för större bild*!!

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

Av Linnsan - 9 maj 2012 20:29

Hejhej!

Igår tränade jag ju Baileys, gick super bra!!!! Jag fick beröm ifrån flera, mamma, Alicia och Micke! Kändes jätte bra! Baileys kändes super, och jag blev verkligen glad av det! Jag har ju inte tränat henne på 2 veckor,så hon hade energi som tusan!

Idag red jag Morado, och då fick min kompis Johanna, rida Baileys! Nathalie hängde också med på sin medryttarhäst pongo! Eftersom Morado har sin head shaking (stavning..) så var han Pain in the ass som man brukar säga.. Han försökte gå tillbaka, vända, dra ner huvudet, en gång fösökte han bocka osv...! -Suck! Och (Tack vara mig som drog med Johanna,) Ska kanske Johanna bli medryttare på Danyara! (Spirits & Ferdinand mamma).

Om 2 veckor ska jag praoa i stallet! Då kanske jag ska rida Gurra och kanske rida Danyara också! Ska förhoppningsvis rida fler hästar också, men inte säkert Ska mocka och så, eftersom det är inte bara ku i stallet ;)

Någon dag ska jag också fråga Ylva om jag kan få "ledigt" så åker jag till Johanna's och Natha's skola och hänger där en dag! Hihi!

Idag frågade en tjej mig om jag fotade henne förut på Edbro-tävlingen, och det gjorde jag, så såklart, fick hon bilderna! Hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄÄR (Ellinor)!!! Och en tjej frågade förut, och hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄR (Rosanna)!!!!!

    

Det var min första fotografering av hästtävling, så dom är inte proffsiga, men jag gjorde mitt bästa. Men det här var dom snyggaste!

*Klickbara för större bilder!!!*

 

Puss & Kram

//Linnsan

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards