mysweethorses

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Linnsan - 2 maj 2012 20:37

Heej, efter skolan idag gick jag som vanligt till stallet, där möttes jag av Maja (Fills Maj) och hennes föl Kalla (Kalla Sand), som bara är några dagar gammal! SUper duttigt söööt!

Sen tog jag direkt in Baileys, borstade och så, hoppade upp sen barbacka och red Crossbanan med henne! Sedan svängde jag in upp för hoppstigsbacken och red hoppstigen som en liten extra runda.

Baileys hade lite ont i frambenen och så, det berättade massören när odm var här i måndags, så jag fick bara skritta henne igår och idag (Även fast jag fuckade liiiiite och travade låångsamt på hoppstigen).. Men det var mysigt ändå.

Efter det gav jag alla hästar middag, sen gick jag och Emma, som hade ridit Mellwin undertiden, till Ica och köpte varsin glass! Det är ju snart sommar, eller vad säger ni ? ;) Och sen åkte vi med 17.40 bussen hem. Hon skulle till Jennifer, så vi hoppade av vid samma hållplats.

När jag kom hem lagade Hasse hamburgare, Mums! Så vi åt det, och under dagen har jag läst Riv inte, Robot! av Lin Hallberg och igår kväll när jag inte kunde sova, läste jag Fri som fågeln av Jane Ayres. Båda böckerna tycker jag är bra, bara man är hästintresserad såklart!

Ja, men det var väl ungefär det jag hade att säga.


 

Underbaraste hästarna <3

*Klickbar för större bild*

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards