mysweethorses

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Baileys :)

Av Linnsan - 9 maj 2012 20:29

Hejhej!

Igår tränade jag ju Baileys, gick super bra!!!! Jag fick beröm ifrån flera, mamma, Alicia och Micke! Kändes jätte bra! Baileys kändes super, och jag blev verkligen glad av det! Jag har ju inte tränat henne på 2 veckor,så hon hade energi som tusan!

Idag red jag Morado, och då fick min kompis Johanna, rida Baileys! Nathalie hängde också med på sin medryttarhäst pongo! Eftersom Morado har sin head shaking (stavning..) så var han Pain in the ass som man brukar säga.. Han försökte gå tillbaka, vända, dra ner huvudet, en gång fösökte han bocka osv...! -Suck! Och (Tack vara mig som drog med Johanna,) Ska kanske Johanna bli medryttare på Danyara! (Spirits & Ferdinand mamma).

Om 2 veckor ska jag praoa i stallet! Då kanske jag ska rida Gurra och kanske rida Danyara också! Ska förhoppningsvis rida fler hästar också, men inte säkert Ska mocka och så, eftersom det är inte bara ku i stallet ;)

Någon dag ska jag också fråga Ylva om jag kan få "ledigt" så åker jag till Johanna's och Natha's skola och hänger där en dag! Hihi!

Idag frågade en tjej mig om jag fotade henne förut på Edbro-tävlingen, och det gjorde jag, så såklart, fick hon bilderna! Hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄÄR (Ellinor)!!! Och en tjej frågade förut, och hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄR (Rosanna)!!!!!

    

Det var min första fotografering av hästtävling, så dom är inte proffsiga, men jag gjorde mitt bästa. Men det här var dom snyggaste!

*Klickbara för större bilder!!!*

 

Puss & Kram

//Linnsan

 
 
Ingen bild

Nadine

11 maj 2012 07:01

Hej gumman ;) Du är det Baileys Mamma å pappa med på den bilden ?? Funderade sisst på de med ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards