mysweethorses

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Linnsan - 6 maj 2012 22:36

Hej hej! Nu är det sista dagen på helgen Suck!

Men jag tllbringade den först med att se när mamma tvättade transporten och Hasse bilarna ;)

Efter det körde mamma upp mig till stallet, jag mockade, "halv-duschade" Baileys och filmade lite när jag red i sommarhagen Ska försöka fixa filmen så jag kan lägga upp den imorgon! :)

Efter det filmade jag lite när jag red ut Baileys i hagen! Hehe... Och tog lite foton!

Jag gick och tög foton på kossorna i hagen en bit ifrån stallet, och då kom Louise ridandes på River, jag tog lite foton på dom...

Sen Körde Hasse hem mig igen!

Vi åt mat, jag och Jennifer gick sedan ner till Vattnet och "mös", vi tog också med Bella, Jennifers katt, hon är bara liiiiite konstig! Hihi!

Men aa, det var typ det jag gjorde idag, + att jag har jä-ätte ont i halsen sedan LMFAO.. Varför ska man "skrika" så mycket ? Hehe.. aa men smällen får man ta!

 

Jennifers knasiga katt Bella, i vintras!

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards