mysweethorses

Alla inlägg under november 2011

Av Linnsan - 30 november 2011 18:57
Av Linnsan - 30 november 2011 18:45

ツ ♥ ღ  ☺ ♫ ☢ ❦ ☯ ♣ ☆  ☂ ☀ ☃

Älskar dom här smileysarna ^^ Bara så ni vet ;D


//Linnsan ツ ღ 

Av Linnsan - 30 november 2011 18:19

Hej allaaaaa :D

Sryy att jag inte bloggat mkt... ;/ Men idag ska jag iaf blogga :D


Idag; Idag har jag varit i skolan ;(((((( Det var tråkigt som vanligt men kul ändå xD (hur det nu gr ihop ... :o) Sen jar jag ridit med Zabrina och Agnes (dom fick testa baileys lite ;) ) Sen har jag  pussat lite på Ferdinad o Fixat lite med Spirit ;D

Igår; Igår var jag sjuuuuk :(((( Hade JÄTTE ONT i huvet och hade feber ://// men mamma red Baileys på en långtur!! :D TAACK Hélène!!! :D

Måndags; I måndags var det tråkigt och en helt vanlig dag...

Söndags; Var på Globen Horse Show :D Och gick på Mässan och hittade;

5 grimmskaft

4 grimmor

reflexer för 700:-

stalltäcke till Baileys

Sen hittade jag mer men fick inte allt ;( ;)

Det var jag o Alexx o mamma som åkte i Söndags :D

Lördags; i Lördags var jag oxå på Globen (bloggade då oxå juh ;) ) Men först gick jag å Alexx på stan o hälsade på hennes pappa :) sen träffade vi Bella på Donken (onyttigt Veeet XD ) Jag tog en QP Cheese o en Fanta XD Sen åkte vi till Globen o kom typ 10minuter innan det skulle börja ;D *Bäst* x]

*BILDER KOMMER!!!!!!*

 

//Linnsan <3

Av Linnsan - 27 november 2011 12:04

Helljoi alla :D (kunde blogga iaf ;) )

Igår var jag på Globen HorseShow me min kompis Alexandra och min andra kompis Izabella :D Det var skita kul!!!! :D Sen ska jag och ALexx oxh mamma åka upp till Globen idag igen och kolla på Globen HorseShow igen :D heheheheh Jag å Alexx får lyxxx x]


Men nu håller jag på att installera ett spel som jag får låna av Alexx :D


Bye bye

// Linnsan <3

Av Linnsan - 25 november 2011 21:19

1. iPhone 4s

2. Grejor till B, S, F <3

3. The sims 3/2 x](älskar å var a barnslig å spela sims <3 Sims <3)

4. Kläder

5. Smink

sen kommer jag inte på nått mer just nu ;)


MAMMA!!!! HÉLÈNE!!!! KOLLA NU!!! NU VET DU VAD JAG HAR :D

Av Linnsan - 25 november 2011 20:58

Hellojsan allihopaaaaa:D

Nu är mitt schabrak äääääääntligen klart på slöjden!!!! *äntligen*


<här kommer lite bilder <3


  Bild 1. L:et står såklart för Linnsan/Linn ;)   Bild 2. B:et står ofc för Baileys ;)      Invigning av nya scharbraket ;)





Men idag iaf! :D Idag har jag ridit med Emma, som red Mellwin, och Jennifer, som körde Jonathan ! :D

Sedan tog jag och mamma in alla hästarna (eller jag som var ute och red, tog in efteråt 3av 19hästar x]) Jag gosade lite med Spirit och Ferdinand och som sagt red Baileys ;) Sen har mamma lovat mig (eller sagt kanske xD) atthon kan gå med mig och Ferdinand :D Det ska isf bli jätte kul :D

O nu sitter jag med mamma och tittar på Idol :D Robin var såååååååååååååååå himla bra!!!!!!!!! Hoppas han kommer till Globen!!!! Juste när jag nu skriver om Globen kan jag ju säga varför jag inte kommer blogga i helgen.... Imorgon ska jag åka till en av mina bästa vänner i hela världen, Alexx :D <3 Sen på Söndag ska jag, mamma och Hasse åka till GLOBEN HORSE SHOW!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


//Linnsan <3

Av Linnsan - 23 november 2011 18:41

Namn: Spirit

Kön: Hingst

Född: 2009

Kamrater i hagen: Ferdinand

Bästis: Ferdinand

Boxnummer: 2

Första gången jag träffade honom: Första gången jag träffade honom var andra dagen han föddes! jag ville komma upp till stallet samma dag men fick inte för mamma >:( ;) Hon sa att det var för sent och dom måste sova... :) Han var bara några timmar första gången och han var så himla söööööööööt! Gosig men även lite rädd ;) (skulle inte ni vara lite rädda om ni bara var några timmer och en "alien" kommer och vill klappa er????? ).. Men älskar Spirit ändå <3

 Spirit som liten brevid sin mamma Danyara <3

    Spirit nån vecka efter att han kom hem från HingstBetet! <3<3 Har saknar dig killen <3<3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Länkar ^^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards