mysweethorses

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Linnsan - 20 maj 2012 21:52

 

*klickbar för större bild*

 

Av Linnsan - 20 maj 2012 21:08

                  

Bild 1. Jag & Baileys Bild 2. Baileys Bild 3. Etyde och jag, vår tredje ridtur tillsammans. Bild 4 + 5. Emma och Mellwin hoppar omkring 50cm *Dom klarar det*. Bild 6. Emma & Mellwin hoppar omkring 40cm Bild 7. Etyde & Jag hoppade idag (Lågt hinder.) Bild 8. Etyde & Jag

*Alla bilder är klickbara*


I Lördags åkte jag hem till Elin, och sov där. Hon hade en liten "fest" eller vad man nu ska säga, och jag, Annika, Amanda, Elin, Daniel, Simon, Axel, John var där. Vi spelade wii och typ satt vid datan mm, + att vi snackade typ hela kvällen ;) super mysigt! Måste göras om!

Idag åkte Axel & Annika med mig till stallet, men när jag skulle rida Etyde (han red jag först.) så var Axel tvungen att åka hem.. Men Annika var kvar och fotade mig, jag och Etyde gjorde lite skänkelvikningar och hoppade små hinder som låg på max 40cm. Han tyckte det var kul och hade öronen nästan hela tiden framåt. Sen betade jag och Annika honom i ungefär 10minuter :)

Efter det red jag & Annika, Morado & Baileys runt crossbanan, det gick bra fast vi tog det lugnt för Baileys var het som tusan. Hehe.. Min gamla 23 åring ;) Sedan fick även dom beta i ungefär 10minuter innan jag och Annika mockade och fixade iordning i stallet.

Imorgon ska jag praoa och då kommer det bli mycket bilder och så, så om jag orkar ladda upp bilderna.. Som jag egentligen borde, om jag vill ha en aktiv blogg så ska ni få se mycket bilder under veckan ;)

Juste! Idag badade jag förresten mitt första dopp! det var ''mysigt'' och John & Axel puttade ju i mig efter att jag typ doppat mig 2839942 gånger.. Hehe.. Lite överdrivet kanske.. Men det var egentligen bara meningen att vi skulle sola, jag, elin och John, men sen släpade vi med resten ner och då började Elin bada, med kläderna på (xD) och sen blev det "helt plötsligt" att jag också var i vattnet.. Hehehhe.. Undra om jag kommer vara förskyld under veckan ? Sen som sagt puttade John och Axel i mig ett XXXXXX Antal gånger.. -Suck. Men jaja.. Har man "kul" så har man :)


Sen idag när jag kom hem, städade jag rummet och sedan gick jag & Jennifer ner till sjön och fotade lite, det var faktiskt liiiiiite coolt, för det var en korsspindel på en av båtarna! Det är ju Sveriges ända giftiga spindel! Hehe!


Men det var lite saker under helgen..

 

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards