mysweethorses

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnsan - 29 januari 2012 10:36

HeEj :D

Jag har inte bloggat sen i Torsdags för jag har typ inte orkat/haft tid ;)

Jag har varit hos Nadine typ varje dag och ska dit igen idag :) I fredags var jag där och då red vi runt Sjöfarsmuseét och hoppstigen. Sen igår var jag hos henne vid 11, sen färgade hon mitt hår så jag kunde ha samma färg som min nya hårförlängning som jag har köpt av henne :D efter det gick vi med mellwin (hennes son), Troya och mini (hennes hundar) och gick till stallet, tog in hästarna, troya rymmde, sprang visst in i ålderdomshemmet som ligger nära stallet, och hade spytt så vi fick plocka upp det :S xD sen gick vi in till ylva och jag satte i min hårförlängning i Max (min låtsas kusin) hår, det såg fett kul ut xDD sen körde Nadine och anreas hem mig och och tittade på Twilight med mamma o Hasse (men filmens text dampade så jag började spela minecraft ist xD och när jag skulle sova smsade jag med Annika och John xD och idag vaknade jag vid 6.00 -.- och typ "sov, vakna, sov, vakna", tills klockan var typ 10, då smsade jag med John och Annika igen ^^, och nu sitter jag vid datan och bloggar lite, lite facebook och sms :P


Men det var typ det mesta ^^ Jag ska lägga in bilder på färgningen och hårförlängningen sen :) <3


Chaoo Chaoo

 

Av Linnsan - 26 januari 2012 20:12

Tjoo <3

som sagt jag bloggade inte i tisdags för då hopptränade jag (y) <3, det gick bra fast Baileys var väldigt het och drog jätte mycket i tyglarna :/ men hoppen blev bra :) <3

Sen igår red jag Med Nadine och kroken :) Vi har bestämmt att vi ska åka på ridläger i sommar :D vi 2 ska tälta i mitt 3-rums tält och ha det trevligt :D Det är mickes ridläger på 4dagar och kostar 1500:- så måste spara lite :) <3


Sen just nu kollar jag på CopyCats singers <3 (y) <3

Det är kuul ;p

Skriver mer imorgon eller i över ;) <3<3


 

Av Linnsan - 23 januari 2012 19:50

Hellojs!

Idag har jag varit i stallet (:O Fett ovanligt!!!!!)

då red jag Baileys och sen hjälpte jag Åke med insläppet :) Det var fett kul när jag skulle hämta Gurra och Danyara! För jag skulle ta Gurra och Åke Danyara och då var Danyara en bit ifrån så han gick och hämtade henne, och jag gosade lite med gurra ;P Då fick jag plötsligt ett sms och hade inte ljudet på ljudlöst så Gurra undrade vad det var och sträckte på halsen och nosade på min näsa xD ahhahahahahhaha ;) (Gulliga Gurra) <3


Sen tvättade jag Baileys eftersom vi ska träna imorgon :D (y), så det blir inget bloggande tror jag ;) :)


Idag i skolan har den varit som vanligt; första timmen tyska (vanlig=tråkig), andra Matte(TRÅKIG=TRÅKIG), tredje, SO (lite ovanlig=ny lärare) , fjärde svenska (okej=vi tittade på en film "Zozo" helt OK film...)


Chaoo chaoo


 

Av Linnsan - 22 januari 2012 21:01

Heej ! Nu kommer alla bilder jag har laddat upp från 2011- 2012 :D Jag kmr inte skriva text ;) Utom isf någon enstaka ;)

                                                                                        

Jag och johanna... FULLT normala! (för er som undrar vi gjorde ingenting ;))

  Jennifer och Lukas :) <3

     Snöade mkt när vi åkte hem från Lukas :) <3                                                                                                                  

 

 

 

Det var bilder från 2011-2012

 

 

 

Sen kommer en sista <3

 

Den här gjorde jag nyss :))

 

Av Linnsan - 22 januari 2012 20:06

Hellojsan :)

Jag har inte bloggat sen i torsdags för...

I fredags: Åkte jag till stallet och red Baileys med Nadine som då red sitt varmblods valack Kapten krok! Vi tog en sväng runt sjöfarsmuseét sen släppte vi in alla hästar :)

I lördags: Var jag med min Kompis My o hon sov över :)

I dag: bloggade jag ju med iaf åkte jag och My till stallet och mockade och sen red jag Baileys med Emma, efter det lunchade jag och My hästarna och åkte sen till henne :) och jag åkte hem för ca en timme sen ;)


Idag tänkte jag lägga upp lite bilder till bloggen :) Men måste bara redigera dom lite och sånt :)


Kram! <3


//Linnsan <3

Av Linnsan - 19 januari 2012 21:34

Hej alla igen.. Igår fick Smuffis komma till Trapalanda... :'( Här har jag gjort ett collage till han;

 



Din Puffiga lilla söta Mini-Shettis <3 Ha det bra !!!!


//Linnsan till Smuffis <3

Av Linnsan - 19 januari 2012 20:05

Tjoo :)

Jag har inte bloggat för..

.. I Tisdags var jag på hoppträning hos Micke J. och det var SUPER KUL!!! jag har ju börjat i "tävlings-gruppen" med Baileys i Edsbro :) Vi började vid halv 6 och slutade vid 7 ;) De var lite humor att det bara var skimmlar med xD

Och nästa Tisdag ska jag oxå ev träna om det finns plats för mig där ;P Sen ska en kompis från samma stall som mig ev träna om hennes häst vill gå in i transporten ;) Baileys har ju varit lite jobbig med nu har min underbara Mamma, lasttränat henne och vi har tagit bort mellanväggen så hongår bara in nu :D

.. Igår bloggade jag inte för jag inte hade tid och lust och ork xD haha sryyy :P

<3

Men snart har Ylva sagt att Spirit ska skos oxå så att snart ska jag nog börja rida han oxå :))

Det som var lite humor var att Ylva pratade förut i telefon när jag och Emma skulle ta in Ferdinand och Spirit, Jag tog Spirit och Emma Ferdinand, då började Spirit bråka / busa så Ylva tog honom och fixade honom medans hon pratade i telefon xD haha sen fick jag gå breve Ylva och hon visade hur jag skulle göra när Spirit Busade :) Det var bra för mig tkr iaf jag :)

Sen idag har jag varit i skolan som vanligt, sen hämtade mamma mig efte och vi åkte till stallet och mockade sen red vi runt sjöfarsmuseét ;) Sen tog vi in alla hästarna :) efter det åkte vi hem :P (nähääää) xD


  


// Linnsan <3

Av Linnsan - 16 januari 2012 22:22

Heej igen :)

Ville bara säga Grattis till Rolf-Göran Bengtsson som vann Jerringpriset ikväll måndag den 16 Januari 2012 klockan 22.20 (ca) :))))

 

   


Ännu en gång GRATTIS!!!!!


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards