mysweethorses

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Linnsan - 10 maj 2012 20:53

Hej igen!

Nu har jag fixat så bakrundsfärgen blir kolsvart och sen gjort en liten ''Puss & Kram //Linnsan <3'' bild, jag tycker det ser lite tråkigt ut när det bara är text + att den här var snyggare än min fd tråkiga rosa! Hehe!


 

Av Linnsan - 10 maj 2012 20:18

Heej!

Idag var jag på en mysig ridtur med mamma! Hon red Morado, och jag Baileys. Vi tog Crossbanan och Baileys var het (Som vanligt) men det gick bra.

Innan gosade jag lite Kalla Sand, och fick en liten ''Puss'' av henne! Hihi!

Jag höll också ridlektion innan för Emma! Hon och jag ska snart tävla, så jag hjälpte henne med henne sköthäst Mellwin! Det gick bra, fast han rev lite och svängde förbi... Men sen gick det bra! Jag ska hålla lite lektioner för henne mer tre gånger innan det är tävling (Tävlingen är den 26 eller 27 är inte riktigt säker än ;) )

När jag kom hem duschade jag och åt middag. Mums!

Nu ska jag aa, ha tråkigt! Hehe...


 

Jag och Jenniervar nere på bryggan! Och såklart tog jag med mig kameran!

*Klickbara för större bilder*

 


Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards