mysweethorses

Alla inlägg under december 2011

Av Linnsan - 30 december 2011 19:26

.. det blev ingen Haga-tur idag heller.... :/// SUCK... Och nu var det fiiint väder! Men såklart ska en person bli sjuk å då är det såklart inte lika kul... :/

Men Jag, Louise ( http://riverochjag.blogg.se/ ), Mamma och Emma ( http://emmshorses.bloggplatsen.se/ ) och det var roligt !:) Baileys höll sig rätt så lugn iaf ;)

Just nu sitter jag med Jennifer ( http://jeenniiffeerr.webblogg.se/ ) och Emma, som ska sova över här idag och imorgon ^^ Det ska bli mysigt ! ^^


Och snart ska vi och mamma åka upp och kvälla dom små älsklingarna ^^ <3


Och jag har bytt header till en till häst och det är min mammas häst Morado (<3) som jag ska berätta lite om sen som jag förut gjorde med Spirit, Ferdinand och Baileys <3

Ska lägga upp bilder oxå senare ;) Jag, Emma och Jennifer har jag bestämmt att vi ska ta foton ;D MEN SÄG INGET! DOM VET INTE OM DET ;DDDDDD ;PpPpPpPpPpPpPpPP ^^'


Men ha det göttiie


//Linnsan <3

Av Linnsan - 29 december 2011 17:32

... Det blv ingen ridtur runt Haga idag P.g.a att det regnade (piss väder...) Men jag och Emma (http://emmshorses.bloggplatsen.se/) red Mirabelle och Baileys :D Efter det red jag Pongo (min f.d sköt/foder häst :) ) och Emma red Shatte och Louise red River (http://riverochjag.blogg.se/) Det var fuuuun :D

Men iaf imorse släppte vi ut alla hästarna och egentligen skulle jag ride Ferdinand en sväng eftersom Ylva inte skulle göra det, men jag sa att jag byter med henne i skogen imorgon eftersom vi ska rida då ist ;)
Men just nu sitter jag med Emma och ska s´nart äta middag :P


Chooo chaooo då länge ;D Bloggar mer sen :P


//Linnsan <3

Av Linnsan - 28 december 2011 23:22

Jahapp.... Det här är det sista inlägget idag då!

Jag täbkte gå och sussa nu ^^ Eller... Jag ska fortfarande Chatta me Jennifer ^^ (Läs hennes blogg http://jeenniiffeerr.webblogg.se/ ;D)


Natti nattii!!!


   



//Linnsan <3

Av Linnsan - 28 december 2011 23:18

... på att skaffa spån till Baileys, eftersom hon är så renlig av sig.. Det kostar bara ca 180:- i månaden så det har jag råd att köpa in själv men Mamma hatar att mocka i spån så det kmr nog bli ett NEJ direkt... Men man kan alltåd fråga ;D Å eftersom jag typ ändå alltid mockar själv så är det ju bara små fjutt gånger hon behöver mocka ;D å Louise har ställt upp att om mamma säger NEJ att mocka isf kan Louise mocka säger hon xD *Gilla* ^^

Men kolla vad fint det är;

 


//Linnsan <3

Av Linnsan - 28 december 2011 21:39

Hellojsan! :D

Idag har jag blivit hämtad av Louise sen stack vi upp till stallet, släppte ut alla hästar, sen mockade vi, jag Morados och Baileys och hon Rivers, och efter det red vi en tur till Marikas volt men det var för hård marklag så då stack vi och hoppade lite iställetpå terräng banan men efter 3:dje hindret typ bockade Baileys över eller direkt efter så jag flög fram på halsen :s Mysko häst.... Neheeeee???? Men då vände vi Så att inte göra några misstag eftersom jag redan gjort ett å glömt västen... (Måste ha de när jag hoppar ;)), Men imorgon ska nästan hela stallet rida runt Haga och Ylva (hon som äger Ferdinand, Spirit), ska oxå rida me o då ska hon och jag byta hästar sen å då ska jag få rida Ferdinand :D o Ylva rida Baileys (det är lite coolt för det är hon som har ridit in henne!!! :O :D)!!!


Sen ska jag få ett bank kort på Handelsbanken eftersom jag är 13år nu och jag har för mkt pengar :s (hur det nu går till jag som är så slösig... ) ;D Men pappa måste bara skriva på fullmakten ;) Men han kan inte göra det nu för han är i Finland och kmr hem imorgon ;( (inte långt kvar jag vet men jag vill ha koooooort :DDD)


Men Iaf så ligger jag just nu i min säng me datan i knäet och kollade just slut på South Park ^.^

Måste nog sova snart för jag ska upp tidigt (igen) imorgon och hjälpa mamma släppa ut hästarna (igen... ;D) och sen ska vi som sagt rida haga och sen eller innan Haga ska vi städa i Sadelkammaren (sen seriöst förj*vlig ut just nu :/ ) men det blir nog bra ^^ Men jag kmr lägga ut bilder, innan och efter, på hur sadel kammaren kmr se ut imorgon ^^


Men nu ska jag nog sätta mig ute i vardagsrummet och titta på TV me mamma och Hasse och fortsätta smsa me Emma ;D (om ni vill läsa hennes blogg; http://emmshorses.bloggplatsen.se/ , GÖR DET :D )


Chaoo Chaoo

//Linnsan <3

Av Linnsan - 26 december 2011 18:53

... nu har jag ÄNTLIGEN ätit upp maten och öppnat julklappar och mysat med Kattis hundar ;D

Jag fick idag: ett stativ till min kamera, ridhandskar, fleece scarf, huva till mig att ha under hjälmen och 2000:- (galet jag vet... ) :D

sen just nu skriver jag på pappas "pet-data" ^^ hahahahhahahahahahahahh :D kuuuuuuuuuul xD


sen har jag på julafton fått: elektrisk tandborste (y), pengar, halsband, mascara, handuks "turban", Tror det var allt annars får jag skämmas :$ ^^


Sen idag har jag lärt Kattis hundar, "Vacker tass" och "andra tassen"! *skojj*, och sen körde jag lite "dansa" med Melo (stavning ;D), pch sussie och ella Vacker tass och andra tassen ´(y)


Och sedan har jag ridit med mamma och Louise


här kmr några bilder på Mamma o Louise ^^


 

Louise O river ^^


Mamma och Morado ^^



/Linnsan <3 


Av Linnsan - 26 december 2011 17:23

hej alla! Just nu sitter jag hemma hos pappa och ska fira lite jul :)


Jag har börjat rida mer nu och ska få Baileys i riktigt tränings kondition innan skolan börjar igen ;)


Sen har jag haft en rolig julafton hos min morbror Jerry och Taw :)


Sen idag har jag fotat jätte mkt ;D


Mer detaljer senare MÅSTE ÄTA :D


//Linnsan <3

Av Linnsan - 22 december 2011 20:25

Heej igen :D

Nu har jag äntligen hittat Ferdinands riktiga namn :) Ferdiand Celine <3 Hihihihihihihihi så himla gullit namn :$ <3<3<3 Haahhaha fast hela han är ju sööööt :D


      Underbaraste Ferdinand Celine <3<3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards