mysweethorses

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej!

Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch.

Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sedan hoppade vi upp, barbacka, i vita klänningar, utan hjälm/väst, på hästarna, Wanda på Baileys och jag på Morado,  vi red över till Kent, först red jag Baileys och Wanda gick, och då ställde jag mig på Babbes rygg, snacka om applåder ;) Sedan fixade vi iordning M, så red vi dit igen med "Sommarhälsningar"!

Vi släppte ut hästarna i hagen, och satte upp tältet som W och jag EGENTLIGEN skulle sova i, men senare på kvällen orkade vi inte, så vi fixade luftmaddrass inne och så sov vi där :p

Ja, vi grillade hos Kent och så, spelade lite minecraft.. Kort sammanfattning om dagen!

Idag vaknade jag och W ungefär vid 11, men orkade inte gå upp förren ungefär tjugo i tolv, då åt vi frukost (Väldigt konstigt?), vi ska nog ut och rida snart också, men vi får se hur vädret är.


Juste! Glömde säga det som rubriken lyder! Jag kanske ska byta upp mig till blogg.se, har redan fixat bloggen, men imorgon kommer Lollo och ska hjälpa mig med designen osv, när den är klar länkar jag allt till denhär bloggen, så ni kan fortsätta följa mig på mina äventyr på vardagen!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards