mysweethorses

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Linnsan - 4 juni 2012 22:08

Idag hämtade mamma mig efter skolan, så åkte vi upp till stallet och red morado & baileys tillsammans! Det var mysigt och vi red runt halva crossbanan och svängde sedan in i skogen för att komma ut till halva hoppstigen, och sedan rida emot stallet igen! Det tog ungefär 45minuter tror jag och när vi kom till stallet mötte vi Lollo & Emma, Louise (lollo) följde med mig och mamma när vi skulle beta våra hästar, hon tog med sin häst River.

Vi mockade efter det och åkte hem.

Jag hade fått med mig ett USB minne med mig hem ifrån Chanelle, för att när jag hopade på vårhoppet, hade hon fotat, så jag skulle lägga över alla bilder, sen la mamma över resten av bilderna till USB kortet som hon fotat, så Chanelle kan ge den till Sanna (hon som håller i väddö hästsällskap kan man säga) så hon kunde lägga upp den i deras tidning sporren... (mycket så  hon kunde, men aa, så var det ;))

Just nu laddar jag över bilder till datan ifrån min kamera, eftersom jag kommer behöva den imorgon då jag ska följa med Annika när hon ska på ridlektion :)

Jag ska fota lite, så får se hur det går!

Efter att jag följt med Annika, ska jag till stallet och bada Baileys, Louise ska hjälpa mig tack! att bada henne, eftersom på Onsdag ska jag ju tävla, och då vill jag ha en fin ponny!

Jag ska även tävla på söndag, en terräng (fast med lösa hinder) med både Morado & Baileys, det är bara en vanlig klubb CR så inget stort! Jag ska hoppa Baileys 70-80 och morado 60-70 :)


Här kommer ett collage ifrån Vårhoppet!

Ser man någon skillnad ifrån 80cm och 90cm ? Det tycker iallafall jag !

*Klickbar för större bild*!

Suck, 6minuter ca innan bilderna är uppladdade till datorn, jaja, det är bara att vänta!

Bloggar nog imorgon! Cya!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Länkar ^^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards