mysweethorses

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17

För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen..

Men iallafall:

I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag lärde henne spela Power-Game!

Igår red jag och mamma "långt-tur" med hästarna som gick på ungefär en timme, vi red lite vilse men jaja ;)

Efter det gick jag hem till Jennifer och sov där! Vi sov i hennes husvagn, hehe.

Idag, fick hästarna vila (igen) för att mamma och Hasse åkte till Stockholm och hämtade en av mina mormors väninnor som egentligen bor på Gotland! Så jag var ensam hemma, då kom Lollo och hälsade på lite! Vi bestämmde oss hur vi skulle göra på Stockholm Horse Show i höst och så.


Ja, det var väl en kortfattad veration om vad jag gjort osv!

Juste! Jag har även gjort en header till Sofia, som köpte Shatte (shapein) förut! Här är den:

 

Både jag och Sofia blev nöjda med den! Men, ja det är ni som avgör!

Här hittar ni hennes blogg!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards