mysweethorses

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Linnsan - 3 juni 2012 21:03

Idag jobbade jag, Hasse & mamma ute för att fixa uteboxarna som vi ska ha om det är blåsit/regnigt i sommar eftersom då ska vi ta hem hästarna!!

Och vid halv 3 körde mamma upp mig till stallet, och där red jag Baileys runt hoppstigen, i galoppsits hela vägen!

Jag mockade sen och tog in Morado för att det kom regnskurar typ var 5te minut, och han har "head-shaking" (stavning).

Sen hämtade mamma mig, och vi åkte hem, grillade korv och jag lekte lite med Linnéa ^^, jag satte sen igång datorn och började göra ett "©Linn Olsson-Park" på alla hoppbilder som jag fotat sedan jag var funtionär i Edsbro! (Jobbigt eftersom det var 277 bilder man skulle skriva det på... Jag gjorde också något som ni förmodligen väntat på, collage ifrån när jag gjorde min hopptävling i märsta!!! (Jag förmodar att ni som följer min blogg tänker något i stilen ''äntligen'', men ja, jag är seg okej ? ;) )

Så här kommer det lite collage!

 

Jag och Baileys <3

 

     

Elvira och hennes B-ponny Fiolito som jag fotade ^^

 

Elvira och hennes C-ponny Palle som jag också fotade ^^

(Klickbara för större bilder!)

Ja, det var väl det jag gjorde idag ^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Länkar ^^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards