mysweethorses

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Heej :)

Av Linnsan - 19 januari 2012 20:05

Tjoo :)

Jag har inte bloggat för..

.. I Tisdags var jag på hoppträning hos Micke J. och det var SUPER KUL!!! jag har ju börjat i "tävlings-gruppen" med Baileys i Edsbro :) Vi började vid halv 6 och slutade vid 7 ;) De var lite humor att det bara var skimmlar med xD

Och nästa Tisdag ska jag oxå ev träna om det finns plats för mig där ;P Sen ska en kompis från samma stall som mig ev träna om hennes häst vill gå in i transporten ;) Baileys har ju varit lite jobbig med nu har min underbara Mamma, lasttränat henne och vi har tagit bort mellanväggen så hongår bara in nu :D

.. Igår bloggade jag inte för jag inte hade tid och lust och ork xD haha sryyy :P

<3

Men snart har Ylva sagt att Spirit ska skos oxå så att snart ska jag nog börja rida han oxå :))

Det som var lite humor var att Ylva pratade förut i telefon när jag och Emma skulle ta in Ferdinand och Spirit, Jag tog Spirit och Emma Ferdinand, då började Spirit bråka / busa så Ylva tog honom och fixade honom medans hon pratade i telefon xD haha sen fick jag gå breve Ylva och hon visade hur jag skulle göra när Spirit Busade :) Det var bra för mig tkr iaf jag :)

Sen idag har jag varit i skolan som vanligt, sen hämtade mamma mig efte och vi åkte till stallet och mockade sen red vi runt sjöfarsmuseét ;) Sen tog vi in alla hästarna :) efter det åkte vi hem :P (nähääää) xD


  


// Linnsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards