mysweethorses

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linnsan - 16 januari 2012 22:22

Heej igen :)

Ville bara säga Grattis till Rolf-Göran Bengtsson som vann Jerringpriset ikväll måndag den 16 Januari 2012 klockan 22.20 (ca) :))))

 

   


Ännu en gång GRATTIS!!!!!


//Linnsan <3

Av Linnsan - 16 januari 2012 20:41

Hellojjjj :D


Idag har jag varit i stallet (ojj vad ovanligt ? ;D ) sen red jag Baileys och vi skulle ha ridit sjöfarsmuseét, men Baileys vägrade gå för det lät något ditåt vi skulle rida.. :S Sen halkade hon lite så jag hoppade av ifall hon skulle hoppa till och ramla blir det iaf inte extra tyngd ;)


Sen berättade mamma för mig att jag skulle börja i en annan grupp ( vet inte vad det är för speciellt men det är typ en grupp för folk som vill tävla :) ) och den är i morgon så mamma hämtade transporten och vi testade lasträna Baileys eftersom hon varit jobbig på sista tiden :/ Men nu gick det bra (gissar för att det var för att vi tagit bort mellanväggen...) Sen packade vi i transporten.

Sen gosade jag lite med Spirit och Ferdinand ;) och Morado ofc ;) :P


Just nu tittar jag på Idrottsgalan eftersom Roffe (Rolf-Göran Bengtsson) är där :D (saknar Ninja la Cilla :( ), och hoppas att han får en bagge ;) Sen skriver jag en kort bok "Detring" :P den är nu 53 sidor och handlar om en häst xD ;p


Men det var typ allt :)


Charooo ;)


// Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards