mysweethorses

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Linnsan - 3 januari 2012 20:22

Namn: Morado

Kön: Valack

Född: 1997

Kamrater i hagen: Cobben (Ci Cobb)

Bästis: Alla hästar xD

Boxnummer: 1 (skills)

Första gången jag träffade han: Första gången minns jag inte riktigt men det var nog för 2 år sedan eller 3 till och med :O Inte säker men jag kommer inte ihåg mkt om det men jag har ridit han några gånger och sen ska jag ev börja rida han och tävla i hoppning (han har hoppat bana 1.10), och det ska bli kul :) Egentligen är Morado Mammas häst men har är med i min häst familj så han får vara med i min header och i min blogg (y) <3 Och sen hoppas jagh att komma in i tävlingsbanorna med Morado eftersom han är bara än 15 :) Får se om det blir nått för mamma vill oxå ska börja tävla honom ;) Men eftersom han är lite "speciell" och har headchaking (stav) så är det svårt att rida han och det går inte om det regnar eller snöar :/ Men man får väll hoppa inne ;D Man gör alltid sitt bästa :P <3

    Morado förra vintern <3

  Mamma och morado i sommras <3 (stolt fotograf) <3

  Morado förra vintern <3



//Linnsan<3

PS. Länken till hans Stamtavla mm. är : https://www.travsport.se/shestinfo?kommando=visaHerstamning&hestId=202101 om ni vill se :) <3

Av Linnsan - 3 januari 2012 19:21

Heellojsaaaan :D

Idag har jag varit i stallet med Emma för hon sov hos mig igår och idag ska hon sova igen (hahahah hon har typ bott hos mig hela veckan utan en dag xD), jag och hon tog 11 bussen till stallet och var där typ halv 12 :P (det tar sin tid att gå...) men iaf jag Denise och Emma har ridit runt haga idag Skit kul :D Sen tog jag och emma in ferdinand och spirit och jag borstade på Spirit och Emma å Ferdinand och Sen "tvingade" Ylva upp mig på Spirit idag igen (*happy face*), och nu var jag mycket mer avslappnad för jag litar på han, Men ylvad komentar när jag sa det - Det skulle jag ALDRIG göra xD Hahahahahha Tack ylva för du stärker mitt självförtroende ;D

Sen gick vi lite i stallet (jag hängandes på Spirits rygg), Sen sa Ylva att jag ska rida Ferdinand imorgon och det ska bli kuuuul :D Och då ska ev Emma på Mellwin följa med om det är Okej för Ylva =) Men det tror jag ;) Sen ska Emma och jag ta en skritt tur på Mirabelle och Baileys ner till vattnet typ eftersom dom gick långt idag :)

Hahahahah jag gillar att ylva säger - Bara några gånger till sen kan du sitta på han xD när jag har "hoppat" av och Åke (ylvas pappa) leder in Spirit i boxen igen xD hahahahah Jag bah - Istället för första och sista gången, andra gången och sista xD

men nästa gång tänker jag tvinga mamma att ta foton så jag kan lägga på här :D och imorgon ska jag fråga Ylva eller Emma om nån av dom kan ta foto när jag sittrer på Ferdinand :D


Ojj då xD idag blev det ett långt inlägg xD


Men efter att jag "hoppat av" från Spirit hjälpte jag Ylva o Åke at ta in hästarna och det gick som vanligt bra :P


Men det var typ allt för idag

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards