mysweethorses

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Linnsan - 2 januari 2012 21:24

Hejjj :D

nu ska jag berätta lite :P

På Ny år, HÄNGDE JAG PÅ SPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!! :DDDDDDD (mamma tänkte inte på att ta foton för hon var så chockad.. :S så det blir inga men nästa gång får det bli det :PPppPPpppPPPPppPp)

Och sen var vi hos min granne Kent (hela familjen), och firade där men jag och Emma gick hem vid halv tolv och tittade på "Gudarna måste vara tokiga" ^.^

Sen har jag ridit Baileys regelbundet varje dag, Ferdinand ska jag ev rida imorgon.. Men inget säkert (åhh saknar min "lilla" gubbe" <3<3

Sen idag skulle jag ta in Ferdinand istället o borsta men då ska Spirit vara som ett plåster och gå efter han och vägra akta på sig... (-Suck) xD

Men just nu sitter jag och Emma på varsinna datorer och är inne på MSN/ Facebook :P

Men Det var typ allt för mig idag ^^ Annars kmr det väll ett inlägg senare <3


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards