mysweethorses

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Linnsan - 15 januari 2012 17:55

Heej jag har inte bloggat så mkt för jag har haft annat för mig ;)


I fredags: Jag sov hos Jennifer och vi kollade på Beck ;)

I Lördags: Jag sov igen hos Jennifer och hennes kille kom oxå och vi kollade på Beck igen och det var kul för jag skrämde Lukas några ggr xD hahahaahhahahaahahahahahahaha

Jag hade inte ridit nått eftersom jag inte haft tid elr ork ://

Idag: Jag och jennifer åkte upp till stallet och hon Red Mellwin men det var så halt så Mellwin halkade och vi red tbx :(


Sen lunchade jag o Jennifer alla hästarna oxå och det var roligt för när vi hade gjort det så gick vi och hälsade på Spirit och Ferdinand och Jag satte mig på knä och då tittade Spirit på mig och jag pussade honom jätte mkt på mulen (sååååååååååå leeeeeen jag seriöst dööör :DDD), sen märkte jag oxå att han gillade att äta snö xD

Sen gosade jag med Ferdinand oxå såklart ;D <3


Sen imorgon ska jag nog till stallet efter skolan :) Och rida Baileys ;)

Jag ska oxå fråga Ylva när jag kan rida Ferdinand och Spirit nästa gång :/ Nu är det ju så halt ute så jag kan bara rida/hänga på Spirit inne i stallet men inte Ferdinand eftersom han inte har några broddar :((

Sen ska jag fråga mamsen när jag kan rida Morado :)


Men det var typ allt :) PS. BILDER KOMMER!!!!


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards