mysweethorses

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linnsan - 17 mars 2012 22:02

ha ett ulligt litet föl! ett föl, som bara är mitt! Som jag ska ta hand om, rida in, tävla, träna!! Varför är det så orättvist att vissa bor på stuterin? Lyllo dom! Får mysa med fölisar dag in och dag ut! Tur att jag har Baileys, Morado, Ferdinand och Spirit att gosa med dag in och dag ut! (+ typ 16hästar till...) Det är inte alla som har möjligheten till.

Men ändå! Jag vill bli en mer erfaren ryttare och ha ett föl som jag tävlar och tränar!

 

KOLLA SÅ HIMLA SÖTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   

Kanske skulle den kunna löshoppa så här högt ???    

Eller hoppa så här högt med mig på ryggen ?

 

Bli värd 1 000 000 000:- ?

Eller.... Bara vara min bästa vännen jag har ? Nej juste! Den platsen är redan tagen av den här tjejen:

         

Så, tyvärr fölet! Den underbaraste går inte att byta ut! <3


Puss & Kram

//Linnsan <3 

Av Linnsan - 17 mars 2012 20:13


Puss & Kram

//Linnsan <3


Av Linnsan - 17 mars 2012 14:17

... plats på Baileys vilodag! Hon fick vila idag istället för imorgon, så rider jag då istället!

Sen tänkte jag lägga upp lite bilder idag för en gång skull typ... Heeheheh Jag är dålig på sånt!


Puss & Kram

//Linnsan <3

Av Linnsan - 17 mars 2012 10:06

Japp... Idag blir det stallet igen! Undra egentligen hur många timmar samanlagt jag har tillbringat i stallet/med hästarna!! Eftersom jag har träffat hästar sen jag typ var 0 är det nog några... Haha!

Men iallfall, idag ska jag rida både Baileys och Morado! Det blir nog runt hoppstigen med Baileys och runt sjöfarsmuseét med Morado! Imorgon ska Baileys få en vilodag eftersom hon har blivit riden alla dagar hela veckan...

Då rider jag nog Morado runt hoppstigen eller nere på ängen.

Jag tänkte börja med "Veckans sötis" sen också! Iallafall om jag kommer ihåg det! Hehehehe...

Men Nu ska jag göra mig iordning för stallet!


Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards