mysweethorses

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Linnsan - 1 mars 2012 21:12

Tjo Igen!

Nu sitter man och pluggar till mitt "gröntkort-prov" imorgon.. Yey?

Men jag fick ju inte den där boken så det är liiite svårt att plugga... Jag skulle egentligen fått den under veckan men kom det ? Nepp.. Men det går bra ändå! Jag pluggar på nätet, lite kunskapsfrågor mm.. Om ni vill göra dom så finns dom här!

Men nu ska jag plugga vidare!


Puss & Kram


//Linnsan <3

Av Linnsan - 1 mars 2012 20:30

Har inte bloggat sedan i söndags tror jag eftersom Alexandra har varit här och då har vi inte orkat starta datorn.. Vi har haft fullt upp med hästarna och sånt.

I Måndags iallfall, kom hon till mig vid halv 11 och vid två kanske(?) åkte vi upp till stallet och jag red Baileys och Alex red Danyara! Gick super! Vi tog en tur runt hoppstigen.

I Tisdags, åkte vi med 11 bussen upp till stallet och mockade och de, sedan red jag Morado och hon Danyara, runt Både Sjöfarsmuseét och sedan hoppstigen.. Gick bra det med! Sedan åkte jag och tränade! Gick super bra! och Baileys skötte sig fint fint, lite dra i tyglarna men det gick bra när jag hade stadig hand..

I Onsdags, red jag Baileys, Alex Danyara och sedan följde Emma med på River! Vi red runt Crossbanan! Lite äventyr då därför att Danyara hoppade över ett dike, och Alex hamnade på sniskan och Danyara galopperade iväg.. Samtidigt som Emma ramlade av RIver när han hoppade! Men Baileys som var först hoppade lugnt och sansat! Haha! (Duktiga skruttisen!) och Sedan red jag Morado barbacka runt sjöfarsmuseét! Gick +++

I dag, red vi Crossbanan + Söderbacken, Danyara, River och Baileys, äventyr då också, då River skenade med Emma när vi skulle galoppera och då ville såklart Danyara och Baileys göra lite race... Men det gick bra tillslut då Emma fick stopp på honom...

Sedan åkte Alexandra hem vid 4 och vid 6 kom mormor och min bror (som bor hos min pappa...) och firade eftersom mormor fyller 72 idag! Grattis <3

Jag kommer lägga upp bilder på hela sportlovet i slutet av veckan <3 Har tagit jätte fina foton på hästarna mm..


Puss & Kram


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards