mysweethorses

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Linnsan - 3 mars 2012 23:26

Japp, ska snart gå och lägga mig, trött... Har sovit dåligt senaste tiden.. Suck!!

Men jag lovar! Jag ska lägga upp bilder! Imorgon tror jag!! Ska ta lite bilder mm... Men jag har så dåligt tålamod! Orkar aldrig vänta på att bilderna ska laddas upp... Sen ska jag göra en ny header också! Den som jag har nu börjar bli tjatig! Haha! Har tagit nya bilder oxå! Som jag ska använda!


Puss & Kram

//Linnsan <3

Av Linnsan - 3 mars 2012 18:57

Igår bloggade jag inte, orkade inte bara.. Men idag blir det ett inlägg iallafall!

Igår red Jennifer Baileys, Emma River och jag Morado, det blåste som *** så det blev en lugn tur runt Sjöfarsmuseét!

Idag fick Jennifer låna Babbe igen, Emma red med på River och jag tog Morado! Det gick ++ och vi red runt Hoppstigen! Det var kul och det gick bara finfint!

Imorgon ska jag rida Morado på ängen med Emma och Jennifer (River och Baileys) och sedan ska Emmas mamma få rida River, haha! Ska bli så kul! Hon har inte ridit på 25år!! Hahaha!

Mitt Schema under veckan (som jag tänkt.. Men det finns undantag)

Måndag: Rida Baileys runt Sjöfarsmuseét, ev. rida Morado samma väg..

Tisdag: Träna Baileys i Edsbro

Onsdag: Rida Baileys runt Sjöfarsmuseét, och Morado samma väg

Torsdag: Rida Morado och kanske låta Jennifer rida Baileys, och isåfall rida runt hoppstigen, om inte hon rider så blir det Sjöfarsmuseét med både Morado och Baileys!

Fredag: rida Morado runt hoppstigen, låta Baileys vila

Lördag: Rida både Baileys och Morado runt hoppstigen

Söndag: Träna dressyr med Baileys i Sommar hagen, rida ev. Morado runt Sjöfarsmuseét

(Som ni märker blir det mest Sjöfarsmuseét när jag rider både Mordo + Baileys, det är för att jag måste åka buss från stallet och om jag måste mocka så har jag inte tid att rida längre turer.. Vill inte stressa..)

Puss & Kram

//Linnsan

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards