mysweethorses

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linnsan - 14 mars 2012 21:53

... nu, börjar bli lite trött faktiskt!

Men imorgon ska jag rida Morado och Jennifer ska få låna Baileys! Vi rider troligen hoppstigen eller nere på ängen...


Puss & Kram

//Linnsan <3

Av Linnsan - 14 mars 2012 20:56

                från shetlandsponny till islänning <3 Eller vänta... :O                        

Av Linnsan - 14 mars 2012 20:52

                                          Min kompis chanelle ^^


Puss & Kram

//Linnsan <3

...

Av Linnsan - 14 mars 2012 19:40

Heej!

Igår blev det som sagt ingen bloggning, hoppträning med bästa hästen du vet, haha, men iallfall, idag har jag ridit Baileys en skrittrunda runt sjöfarsmuseét, och därefter Morado runt halva sjöfarsmuseét med Linda och red lite nere på ängen och hon trixtränade hennes fullblod Kurt (Day Courage)! Det gick bra men Morado skulle såklart testa mig (som vanligt) men jag höll mig kvar.

Imorgon blir det nog en tur runt Sjöfarsmuseét med båda hästarna, längtar verkligen tills Ylva har tid och jag kan rida Ferdinand... suck men det är bara att vänta.. o vänta, Spirit har iallfall fått en spark av Ferdinand, och Ylva berättade att fullblod är så nervösa och han trodde dock att han var döende... Haha! Ska lägga upp bilder idag, då jag nu har laddat upp dom till min dator iallafall...


Men nu ska jag ladda upp dom till bloggen!


Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards