mysweethorses

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Hoppträning + Ridtur idag :)

Av Linnsan - 25 april 2012 19:19

Tjabba tjena hallå, vi säger så! Ni minns väl den melodin ?

Igår tränade jag för Micke, som dom vanliga Tisdagarna...

Då tog jag Morado, och eftersom det åskade och blixtrade så mycket + Morados "älskade" regn, så chansade jag att ta med honom, i början regnade det lite, men sedan slutade det som tur var! Mamma började med att hoppa över vattengravar när hon sprang, eftersom han aldrig hoppat vattengrav, inte vad jag vet iallfall.. :p

Men på träningen iallfall. Det var kul, och jag har väldig träningverkt eftersom Morado vägrade på banan, alla hinder utom ett... Sen vid stora vattengraven, vägrade han 4687326493725932750 gånger, men då fick jag låna Alicia's spö, ochdå gick det liiite bättre, och tillslut fick jag över han! Men han kanske råkade döda paddor som höll på att para... Han gick nämligen i vattnet också.... Hahahaha!

Idag red jag med mamma, hon Morado och jag red Baileys, vi red hoppstigen och båda hästarna var heta som elden ;)

Sen gav vi dom middag, men när jag skulle ge Baileys mat, skulle River gå fram och sno den så, jaa, jag schasar iväg honom och som tur var, hade jag säcken emellan, för så ska häst @&*£# sparka bakut emot mig... Tack River, där förvann en bit av min kärlek till dig... :p Men såklart har du alltid en liten bit i mitt hjärta <3

 

Imorgon ska jag rida någonstanns, har inte riktigt bestämt vart... Men i helgen ska jag kanske sova hos Annika i hennes nya lägenhet! Det ska bli skojj ! Men hon måste fråga sin mamma först ;)


 

Här är "spark-hästen" !! <3

*Klickbar för större bild*

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar ^^

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards