mysweethorses

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Linnsan - 23 april 2012 21:11

Heej! Jag bloggade inte sen i fredags... Inte på hela helgen alltså.. Men nu blir det av iallafall!

I Lördags; Åkte jag inte till stallet, utan jag åkte till min kompis My, och sedan åkte jag och hon upp till Norrtälje för att hon skulle gå på Cirkusträning, och sedan ha en liten Tjej-fest! Då åkte jag, My och hennes kompisar (och nu mina), Emelie & Angelika hem till My och vi kollade på film, bakade tårta, åt tårta, svullade godis, och åt tacos! Sen sov vi såklart!

I Söndags; Åkte jag till stallet, då mockade jag Baileys box och sedan släppte jag och mamma in hästarna! :)

Idag; Var jag i skolan, sedan förra veckan, fick vi bestämma vad vi ville göra på idrotten, och jag fick vara i stallet, så då gick jag vid 1 upp till stallet, åt nudlar, mockade 4 boxar och sen red jag Baileys barbacka, md Louise/River som red, och Denice/Mossa som longerade.

Vi red nere i sommar hagen och det gick bra för mig, jag hoppade lite, River ville stegra lite, men aa svårt att förklara, ryggen och det var stilla, medans hans ben "åkte" upp i luften lite :S

Men då red Louise ut och Denice "longer-hoppade" Mossa lite! Och efter en stund, red jag ut med Baileys runt sjöfarsmuseét.

Just nu sitter jag och kollar på TV, ritar lite på Paint och chattar/smsar!Men ska nog snart sova... Är lite småtrött.. :P

Lite om Spirits träning: Spirit blev riden i fredags och han bockade av sin jockey 2 gånger, sedan fick han testa startboxen, och det hade gåt bra, jag tyckte dock att han ska slänga av sin ryttare, så att älsklingen kommer tillbaka tidigare...

Jag har glömt berätta! Svart/Vit är hans färger, och dom är faktiskt Day Courages fd. tävlingskläder!!! Det känns faktiskt lite coolt! Hihi!

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards