mysweethorses

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Linnsan - 9 april 2012 22:37

Idag åkte jag upp till stallet vid halv 4 och red Morado med Louise/River och Natha/Pongo! Vi red runt Sjöfarsmusét och hoppstigen.. Fast Pongo blev knäpp så Natha gick tillbaka efter sjöfarsmusét... Men resten gick bra!

Sedan red jag Duell idag igen Tack Cicci för lånet! och Louise fick låna Baileys igen! Det gick bra! Vi red samma väg igen..

Sedan körde Hasse mig upp till stallet vid halv 8 Tack :) och då mockade jag Baileys box och tog in hästarna med Louise!

Imorgon ska mamma och jag upp till stallet... Någon gång, och lastträna Baileys med mellanvägg och sedan ska jag rida med Louise och River med Baileys.. Och träna Morado igen!!! Ska bli jätte kul!!!!!

Nyss gjorde jag en film till Louise och River!

Den har ni här:


Nu ska jag nog fortsätta chatta med Didrik :3


Puss & Kram

//Linnsan <3


Av Linnsan - 9 april 2012 11:55

Idag, ska jag till stallet... Ovanligt..? Hasse ska köra upp mig vid halv 8, ungefär, och då ska jag mocka åt Baileys och släppa in Baileys, Maja, River, Morado och Cobben...

Förresten!!!! Maja har börjat fylla juver!!! Ska bli jätte kul nu när hon snart ska föla!! Längtar verkligen! Mamma har "föutspått" att det ska bli en hingst, och det hoppas Majas ägare Peter också på, men jag hoppas på ett Sto! Hehe!

Men nu ska jag aa... göra något ? ;)

 

Skönt att snön snart är borta helt!

*tryckbar för störe bild...*

 

Puss & Kram

//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards