mysweethorses

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Linnsan - 16 april 2012 20:58

Heej!

Idag var det skola efter en veckas lov.... Jag vill ha lov i resten av mitt liv!

Men dagen gick fort och det var varken kul eller tråkig! Hihi!

Jag gick till stallet som vanligt efter skolan, och mockade och red först Baileys, runt sjöfarsmuseét, det gick bra och hon var het så jag galopperade en låång bit! Det var hel mysigt! Fast Baileys låtsades bli rädd för saker!

Efter det skulle jag rida Morado, en misslyckad ridtur säger jag bara! Först när jag hoppar upp, när jag gått typ 5 meter lägger han av med en bockning, jag tänker inte så mcket mer på det, sen när jag kommer till ängen, går han ut på den och e helt bongstyrig, sen när jag hoppar av och leder honom till vägen igen, sadlar jag om för att sadeln glidit fram, jag hoppar upp och Morado försöker vända och börjar bocka igen och då hoppar jag av, sadlar om igen, morado trampar på min fot, hoppar upp igen, Morado blir rädd för en kille som håller på med en pressening och försöker stegra ett X antal gånger.. Jag rider förbi.. Morado försöker styra bort från backen, jag hoppar av, leder honom till stigen efter ängen på Sjöfarsmuseét, hoppar upp IGEN och Morado börjar vända, sen ska han låtsas vara rädd för en vatten pöl... sen helt plötsligt går det bra! jag travar lite lätt på honom, och sedan går det bra hem, han försöker bocka lite men jag låter honom inte... Så jag funderar på att sluta rida honom... :/

Just nu sitter jag och chattar lite med JempaLempa! Och har gjort en header till tjejerna som bad min göra det ;) Sen ska jag väl typ aa tråka ^^ Mår dåligt, har ont i huvudet... Så får se om jag pallar skolan imorgon...


 

Men kolla så bedorande söt han är!

 

Puss & Kram

//Linnsan

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards