mysweethorses

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

:)

Av Linnsan - 4 april 2012 18:40

Hej, i måndags kunde jag inte blogga, eller jo, men när jag skrivit ett inlägg, gick internet ner, sen skrev jag om det och då stängdes datan av turdag... men iaf, i måndag red jag Morado i snö stormen, med sin fina huva... Det gick sådär, han gick runt på stallplanen och det såg ut som om det var 5 fullblod som galopperat runt... HAHA! Men sen gick de bra, jag e envis som en åsna, och det märkte han nog då...

Igår, tränade jag Morado!!!!!! Det gick skit bra! Han var så duktig!! Visst, han tog några glädje bockningar några gånger, men jag ramlade iallfall inte av!! Sen vägrade han också, men jag gjorde om det tills han hoppade! :)

Idag red jag med mamma, det var jätte kul! Jag tog Baileys och hon tog Morado! Det var super kul! Länge sen hon och jag red tillsammans :)))

Imorgon ska jag träna Baileys (eller aa, jag ska rida med Alicia, hennes lillesyster Elvira och hennes storebror Viktor) i edsbro! Det ska bli jätte kul!

På fredag ska jag och Alicia åka in till täby och se nya American Pie!!!!!!!!!!! LÄNGTAR GRYMT mycket!!!

 

Morado förra vintern <3


Puss & Kram

// Linnsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards