mysweethorses

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Hej!

Av Linnsan - 25 februari 2012 19:14

Heej!

Ligger och lyssnar på "Sticks & Stones" Av Ulrik Munther.. Love <3

Har inte bloggat sen i Onsdags.. Har haft lite fullt upp..

Men det har inte hänt så mycket under veckan.. I Tordags höll jag lite lextion för Jennifer och Emma, som red Baileys och River! och igår var jag på fest hos Jennifer som fyller år imorgon! Hon fyller 15! Då får hon bära byxorna lagligt! Haha!

I Tordags gjorde jag en ny film till Baileys oxå! Men den Failade upp så jag kunde inte lägga upp den nånstans!! Typiskt!


Och idag har jag varit i stallet och ridit i blåsten med Emma! Red Baileys och det gick bra! hon ville gärna trava men ska det va en skrittrunda så ska det! Men nu ska jag snart titta på Melodifestivalen!


En sak till; Älskar dig Baileys! Du är bäst för mig! Varje gång jag lyssnar på "Du är allt" Tänker jag på dig! <3

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Lalala,

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Puss & Kram


//Linnsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards