mysweethorses

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Linnsan - 9 februari 2012 20:38

            DEN HÄR ANDEN BET MIG!!!!! xDDDD                       <---- Forever alone xDD     Lina <3                  Fika i Norrtälje <3               "Heej mitt vinterland, nu är jag här"      

Av Linnsan - 9 februari 2012 18:56

Heeeej ;)

Jag har inte bloggat sen i Söndags tror jag ? eller har jag fel ? :O


I måndags: Var jag i stallet och red Baileys, sen fick jag ta pecelin på Kurt :D (riktiga namn : Day Courage (stav), eller på svenska, Dagligt mod!) och det var läskigt!!! Jag trodde han skulle stegra sig när jag satte in den uschiga sprutan :OOOO men som tur är gjorde han inte det haha


I Tisdags: Tränade jag Baileys i Edsbro Ryttarförening med Baileys, ramlade av 4 gånger... skillat ? inte direkt ;) Men som mamma säger, Om man inte har dåliga dagar kan man inte ha bra dagar ;)


I Onsdags: Red jag med Annika, som red River och jag Baileys :) Det gick bra, vi tog en härlig tur runt hoppstigen :)


I dag: åkte jag hem efter skolan och sen vid halv 5 ca åkte vi och hämtade Nadine, och sen åkte vi till stallet och tog in hästarna :) När vi skulle hämta Spirit och Ferdinand tog jag Spirit och det gick bra! Förut när jag tog in honom, bockade och stegrade han när min "smarta" hund kom springandes, MEN jag kunde hålla honom :D *STOLT!!!!* (jag brukade oftast förut ge honom till den "andra" personen som är med, men jag klarade att "fixa" honom så jag är stolt över mig själv :)


Sen imorgon ska jag nog till stallet och rida Baileys, och sen borsta Spirit om jag har tid :)


Det var typ allt :)


CHAOO CHIOO


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards