mysweethorses

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Linnsan - 12 februari 2012 21:44

... Eller Mossa som VI kallar henne ;)


Här är några bilder jag har tagit på henne


       

               


//Linnsan

Av Linnsan - 12 februari 2012 21:13

Hellojsan Again ^^


   Naww <3 Cobben <---         ---> Mossa <3               <-- ÄLSKA BILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!! :D   Fin bild tkr iaf jag :) Red som sagt lite i galoppsits :)                   Älskar ljuset!!!!!!!!!                          



//Linnsan <3

Av Linnsan - 12 februari 2012 18:53

Heej :)


Idag har jag varit i stallet och offrat mitt liv bakom pulkan på Mossa och Denice!!!! Haha! Men det gick bara fint fint!! Mossa var duktig, var bara lite "jobbig" i början eller vad man nu ska säga, hon ogillade ljudet från pulkan när vi gick på grusvägen, mebn när vi kom ut i den ljupa snön gick det bättre.. Jag ramlade av ett X antal gånger och Sen hoppade Jag upp på mossa och Denice i pulkan xD hon ramlade oxå av ett X antal gånger ;)


Sen red jag Baileys och det gick jätte bra!! Hon var duktig och jag red lite galopp/fälts sist idag igen och jag skaa lägga upp bilder!! :D

Jag har jätte fina bilder från idag! ljuset var bara för fint!!!!!!


//Linnsan <3

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards