mysweethorses

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Linnsan - 15 november 2011 21:36

Hellojsan! Jag bloggade aldrig igår.. Vet.. ;) Men nu bloggar jag lite inna man går till sängen o sussar :P Igår red jag med min mamma (samma som idag ;P ), Då red vi runt hoppstigen och idag red vi Crossbanan.. Baileys var het hela tiden men det gick ;) Jag längtar tills jag får rida Figge (Ferdinand) Igen :D år fråga Ylva om nån dag ;D Sen ska jag bada Spirit någon dag.. Idag bostade jag lite på honom i boxen efter att jag o mamma tagit in alla hästar :) Jobbigt men man är tvungen ;)

Min bror Tobbe har oxå varit här idag ocgh ätit middag (Han bor hos pappa, jag hos mamma... ), o de va trevligt! :D Han har laddat ner "Minecraft" till mig o ja får låna hans konto :D hahah vad kul det är xD Sen på Lördag ska jag åka in till Fryshuset i Stockholm och se på Ulrik Munther med min bästis Annika :D Ska bli jätte kul! :D

Sen den 26 ska min andra bästis Alexx (Aleksandra) komma och hälsa på och vi ska rida på Lördagen :D Hon på Danyara (Spirits o Figges mamma), och Jag på Baileys :) Sen den 27 ska vi köra in henne till Stockholm, och sedan gå på "globen horse show" och gå på Mässan :D Där ska jag hitta en ny grimma till Spirit (En brun eller Orange), Reflexer (det börjar bli mörkt... SUCK!!!!!), och kanske nått till Figge oxå ;)


Det var allt för idag ! Kommer kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanske imorgon ;D Sen ska jag lägga upp all fakta om Spirit, Ferdinand och Baileys!! :D Kön, Ålder, Ras, Namn, och Hur jag mötte dom :)

//Linnsan <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards