mysweethorses

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linnsan - 12 november 2011 19:19

Helloj igen! Nu har jag skaffat en "ny" header på Picnik och blev nöjd :) (efter några "göra om allt" gånger ;) )

Såhär blev den:

    

Baileys            Spirit               Ferdinand        Linnsan :)


//Linnsan <3

Av Linnsan - 12 november 2011 17:03

Hallojsan! Jag heter Linn och är snart 13år, fyller år på Lucia o är alltså ett Lucia barn, Jag ska blogga om mina sötizar Baileys, Spirit, Ferdinand och jag såklart, Baileys är en 22årig Connemara som jag har på foder, Spirit är ett snart 2årigt fullblod som jag är "halft-delägare" på, och sist men inte minst är det Ferdinand som är ett 5årigt fullblod och är Spirits storebror som jag nyss börjat rida

Men iaf, min dag har jag varit i stallet typ hela och ridit först Ferdinand för första gången och sedan ridit Baileys med Denice och Mossa! Jag red först med Ferdinand till sjöfarsmuseét fram och tillbaka sen runt Hoppstigen. Sen red jag med Baileys runt Crossbanan och vi mötte mkt motorcykel ljud, 2 killar som lastade på eller av en motorcykel (är inte säker på vilket ;) ), bilar, en kille som höll på med massa typ stora påsar så Mossa blev vettskrämd!

Tack och hej leverpastej från mig..!

//Linnsan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards