mysweethorses

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Tur runt haga...

Av Linnsan - 28 december 2011 21:39

Hellojsan! :D

Idag har jag blivit hämtad av Louise sen stack vi upp till stallet, släppte ut alla hästar, sen mockade vi, jag Morados och Baileys och hon Rivers, och efter det red vi en tur till Marikas volt men det var för hård marklag så då stack vi och hoppade lite iställetpå terräng banan men efter 3:dje hindret typ bockade Baileys över eller direkt efter så jag flög fram på halsen :s Mysko häst.... Neheeeee???? Men då vände vi Så att inte göra några misstag eftersom jag redan gjort ett å glömt västen... (Måste ha de när jag hoppar ;)), Men imorgon ska nästan hela stallet rida runt Haga och Ylva (hon som äger Ferdinand, Spirit), ska oxå rida me o då ska hon och jag byta hästar sen å då ska jag få rida Ferdinand :D o Ylva rida Baileys (det är lite coolt för det är hon som har ridit in henne!!! :O :D)!!!


Sen ska jag få ett bank kort på Handelsbanken eftersom jag är 13år nu och jag har för mkt pengar :s (hur det nu går till jag som är så slösig... ) ;D Men pappa måste bara skriva på fullmakten ;) Men han kan inte göra det nu för han är i Finland och kmr hem imorgon ;( (inte långt kvar jag vet men jag vill ha koooooort :DDD)


Men Iaf så ligger jag just nu i min säng me datan i knäet och kollade just slut på South Park ^.^

Måste nog sova snart för jag ska upp tidigt (igen) imorgon och hjälpa mamma släppa ut hästarna (igen... ;D) och sen ska vi som sagt rida haga och sen eller innan Haga ska vi städa i Sadelkammaren (sen seriöst förj*vlig ut just nu :/ ) men det blir nog bra ^^ Men jag kmr lägga ut bilder, innan och efter, på hur sadel kammaren kmr se ut imorgon ^^


Men nu ska jag nog sätta mig ute i vardagsrummet och titta på TV me mamma och Hasse och fortsätta smsa me Emma ;D (om ni vill läsa hennes blogg; http://emmshorses.bloggplatsen.se/ , GÖR DET :D )


Chaoo Chaoo

//Linnsan <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnsan - 24 juni 2012 13:52

Nyyy bloooooggish! Tack Lollo som hjälpte mig med designen ^^ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses.blogg.se/ http://mysweethorses....

Av Linnsan - 23 juni 2012 14:06

Hej! Igår var det midsommar! Den firade jag med Wanda, och familjen (+ Lite med Kents familj), först när Wanda kom, hade min mormor och hennes väninna precis kommit och då åt vi lunch. Efter det, fixade jag och Wanda lite, gjorde kransar osv, sed...

Av Linnsan - 21 juni 2012 22:43

Igår sov jag hos Jennifer igen :) Innan det red jag och mamma en tur! Vi tog samma ridtur som dag 1fast baklänges. Jag red i bara shorts! Mysigt! Därefter gick jag då till Jennifer och vi sov ute i hennes stuga. Det var mys och vi satt uppe länge ;...

Av Linnsan - 19 juni 2012 23:17


För att jag inte har haft tid och när jag har haft tid, har jag (tyvärr) glömt bort bloggen.. Men iallafall: I Söndags var jag var med min kompis ifrån förra årets ridläger Thea, som jag inte träffats sen förra sommaren! Vi hade jätte kul och jag...

Av Linnsan - 16 juni 2012 23:59

Hej! Nu när jag kollade på klockan stod den på 23.57! Jag tänkte då i mitt huvud: Bloggen! Jag måste hinna blogga förren imorgon! Så, jag loggar snabbt in och låter tiden stå på 23.59 på datum och tid saken ;)   Aja, idag vaknade jag vid 8, å...

Presentation


Hej!
Här kan du läsa om min vardag och om mina underbara hästar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ponny eller Häst ?
 Häst
 Ponny
 Både och

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar ^^

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards